چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
دانلود مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
پیشینه ارزش گذاری برند برای مشتری
ادبیات نظری ارزش گذاری برند برای مشتری
فصل دوم پایان نامه ارزش گذاری برند برای مشتری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری
ادبیات و مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش گذاری برند برای مشتری

 

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

 مقدمه

افزایش رقابت در بازارهای جهانی ، باعث شده که شرکت ها استراتژی های خود را به سمت رضایت ، وفاداری مشتریان تغییر دهند (آناستیسوس و پلیمر ،2013،ص3). در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان به منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شاهد تغییر و تحوّلات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،1392،ص2). ارزش ویژه برند یکی از دارایی های نامشهود و از اصول بازاریابی است که به عنوان ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان از برند نام می برند (راماب  ،2014،ص315).

 

اکثر شرکت ها و سازمان ها درك کرده اند که برند، یکی از با اهمیت ترین دارائی ها است (آکر،1996). در واقع برند چیزی بیشتر از محصول است. آنچه که یک محصول برند شده را از یک محصول بدون برند متمایز می سازد و به آن ارزش می بخشد، مجموع ادراکات و احساسات مشتری در مورد ویژگی ها و چگونگی عملکرد، دلیل وجودی و ویژگی های درك شده از شرکت مرتبط با برند است (کاپفرر ،2008،ص23). ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد. بلکه این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی می سازد. در جهان مادی گرای امروز، مصرف کننده به دنبال معنا بخشیدن به مصرف است. در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد می کند. بنابراین، به طور شگفت انگیزی، تمام سازمان ها و افراد تمایل دارند که به صورت یک برند مدیریت شوند (کاپفرر،2008،ص 23).

 

 

ارزش‌گذاری برند برای مشتری

در محیط رقابتی کنونی، اکثر محققین بر این باورند که نام تجاری، بخش مهمی از یک کسب و کار و دارایی های یک بنگاه را تشکیل می دهد و خیلی از کسب و کارها علاقه مندند که یاد بگیرند چطور یک نام تجاری با دوام و قوی ایجاد نمایند. یکی از قسمت های لازم و ضروری جهت این فرآیند، شناخت هر یک از عوامل ایجاد کننده ارزش برای نام تجاری است، که این از شاخصه های اساسی برای ایجاد، مدیریت و اندازه گیری ارزش نام تجاری می باشد.

تا کنون، فرمول استاندارد و معینی برای ارزش گذاری دارایی های معنوی و نام تجاری پیدا نشده است، اما روش های مختلفی وجود دارد که تا حد بسیار زیادی توانسته اند متغیرها و عوامل اثرگذار بر ارزش دارایی ها را مورد توجه قرار داده و راه حل های قابل قبولی ارائه دهند. هر کدام از این روش ها دارای محدودیت هایی بوده و این محدودیت ها به خاطر ماهیت و واقعیت اصلی “نام های تجاری و دارایی های معنوی  می باشد. ارزش گذاری این نوع دارایی ها، دارای روند پیچیده ای است و عدم اطمینان بالایی دارد.

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

 

فصل دوم – مبانی نظری و سابقه پژوهش 

 ادبیات تحقیق 13

2-1. مقدمه 14

2-2. تعاریف و مفاهیم ارزش ویژه برند 14

۱- بعد مشتری گرا : 16

۲- بعد مالی 17

3- بعد مرکب : 17

به عقیده آکر تداعی برند می تواند از 5 راه بر ارزش ویژه برند موثّر باشد. 20

2-3. عوامل  موثر بر ارزش ویژه برند 22

2-3-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر 23

شکل2-1) عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر(بورمارک،2005) 24

مارک تجاری  24

تداعی مارک تجاری  25

ویژگیهای مارک تجاری 27

کیفیت ادراک شده  28

وفاداری مارک تجاری  31

وفاداری مشتری 35

آگاهی از برند 37

ارزش‌گذاری برند برای مشتری 37

طبق نظر برد ون آکن هر سیستم معتبر اندازه گیری ارزش ویژه برند باید توام با اهداف زیر باشد: 38

۲. روش اینتربرند (یا فایننشال ورد): 40

۳- روش هولیهان : 42

2-4 مشتری و مشتری مداری 45

اهمیت مشتری 45

برنامه کاربردی مشتری مداری 47

سهم برند و رابطه مشتری 52

2-5. تحقیقات انجام شده 55

2-5-1. تحقیقات داخلی 55

شکل2-2 ) مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند( ابراهیمی و همکاران،1388) 58

2-5-2. تحقیقات خارجی 59

مدل تحقیق( Athanasios & Polymeros,2013) 61

منابع: 65

Abstract 71

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خودکنترلی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خودکنترلی مبانی نظری خودکنترلی دانلود مبانی نظری خودکنترلی پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات نظری خودکنترلی فصل دوم پایان نامه خودکنترلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات و مبانی نظری خودکنترلی رفتن به سایت اصلی دانلود…

پروپوزال رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران

پروپوزال رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری معنوی رهبری معنوی در سازمان های آموزشی…

الگوریتم ژنتیک و تنظیم دو شیوه تقسیم بندی شده دو مرحله ای برای مشکل مسیریابی خودرو با پنجره های زمانی

الگوریتم ژنتیک و تنظیم دو شیوه تقسیم بندی شده دو مرحله ای برای مشکل مسیریابی خودرو با پنجره های زمانی مسیریابی خودرو الگوریتم ژنتیک پنجره های زمانی (NRPTW) مسئله ترکیبی الگوریتم های سولمون (Solomon) الگوریتم ژنتیک و تنظیم دو شیوه…

مطالعه تطبیقی بین نظرات و آرای مذاهب خمسه در مورد نماز جمعه

مطالعه تطبیقی بین نظرات و آرای مذاهب خمسه در مورد نماز جمعه وجوب نماز جمعه در قرآن وجوب نماز جمعه در زمان غیبت وجوب تخییری نماز جمعه وجوب تعیینی نماز جمعه ادله وجوب نماز جمعه حکم وجوب نماز جمعه شرایط…

اجرای آرای داوری خارجی در حقوق ایران

اجرای آرای داوری خارجی در حقوق ایران حل و فصل اختلافات بین‌المللی ارجاع دعاوی به داوری بین‌المللی اجرای احکام داوری خارجی بررسی کنوانسیون نیویورک شیوه‌های اجرای آرای داوری در رژیم‌های حقوقی شیوه اجرای آرای داوری در ایران موانع اجرای یک…

مبانی نظری توسعه کشاورزی

مبانی نظری توسعه کشاورزی مبانی نظری توسعه کشاورزی پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی پیشینه پژوهش توسعه کشاورزی ادبیات نظری تحقیق توسعه کشاورزی دانلود مبانی نظری توسعه کشاورزی دانلود پیشینه تحقیق توسعه کشاورزی فصل دوم…

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي)

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 (ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي) دانلود رایگان پاورپوینت ذخاير، بدهيهاي احتمالي و داراييهاي احتمالي پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 4 استاندارد حسابداري…

بررسی و تشریح نظریه های خشونت

بررسی و تشریح نظریه های خشونت کلمات کلیدی : نظریه های خشونت علیه زنان نظریه های روانشناسی خشونت نظریه های جامعه شناسی خشونت نظریه های مربوط به خشونت علیه زنان نظریه های مربوط به خشونت نظریه هانتینگتون در رابطه با…

دانلود پرسشنامه الگوی ارتباطات دانشجو - استاد با روایی و پایایی

دانلود پرسشنامه الگوی ارتباطات دانشجو - استاد با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه الگوي ارتباطات خانواده پرسشنامه الگوي ارتباطات دانشجو- استاد دانلود پرسشنامه الگوي ارتباطات دانشجو- استاد پرسشنامه ابزار الگوي ارتباطات دانشجو- استاد پرسشنامه ابعاد جهت‌گيري گفت و…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی 34 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی 34 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری توسعه منابع انسانی پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی فصل دوم پایان نامه توسعه منابع انسانی مبانی نظری شاخص های تشکیل دهنده توسعه…

فن آوری های کرایوژنیک (برودتی) جدید برای انجماد محصولات غذایی

فن آوری های کرایوژنیک (برودتی) جدید برای انجماد محصولات غذایی تجهیزات برودتی انجماد مواد غذایی تکنولوژی برودتی فن آوری های کرایوژنیک فن آوری های بدیع انجماد برودتی فنآوری های کرایوژنیک (برودتی) جدید برای انجماد محصولات غذایی رفتن به سایت اصلی…

بررسی وضعیت سیستم مانیتورینگ بهره وری شركت ملی گاز ایران

بررسی وضعیت سیستم مانیتورینگ بهره وری شركت ملی گاز ایران سیستم batch مهندسی دوباره سیستم online دانلود مقاله سیستم مانیتورینگ بهره وری دانلود مقالات رشته نفت دانلود مقالات نفت دانلود مقاله بررسی وضعیت سیستم مانیتورینگ بهره وری شركت ملی گاز…

پروتکل درمانی شناختی رفتاری CBT افزایش عزت نفس

پروتکل درمانی شناختی رفتاری CBT افزایش عزت نفس کلمات کلیدی : پروتکل درمانی افزایش عزت نفس پروتکل درمان افزایش عزت نفس cbt خرید پروتکل درمانی افزایش عزت نفس پروتکل درمان شناختی رفتاری افزایش عزت نفس پکیج درمان شناختی رفتاری افزایش…

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان بررسی علل بازگشت معتادان به مواد

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان بررسی علل بازگشت معتادان به مواد اعتیاد در ایران عوامل موثر بر اعتیاد بررسی علل بازگشت معتادان به مواد علل بازگشت مجدد معتادان به اعتیاد پیشینه اعتیاد در جهان بررسی علل بازگشت…

پاورپوینت بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری با تاکید بر الگوریتمهای جستجو

پاورپوینت بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری با تاکید بر الگوریتمهای جستجو بهینه سازی الگوریتم های جستجو سیستم های نرم افزاری دانلود پاورپوینت بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری دانلود پاورپوینت بهینه سازی الگوریتم های جستجو پاورپوینت بهینه…

پاورپوینت تعلیم و تربیت در اسلام (مسأله عادت)

پاورپوینت تعلیم و تربیت در اسلام (مسأله عادت) کلمات کلیدی : پاورپوینت مسأله عادت مسأله عادت ( ویژه ارائه کلاسی درس تعلیم و تربیت در اسلام) نقد نظریه عادت اقسام عادت عادات فعلی و عادات انفعالی تعلیم و تربیت در…

شبیه سازی گرافولوژی دست نوشته فارسی با کامپیوتر

شبیه سازی گرافولوژی دست نوشته فارسی با کامپیوتر گرافولوژی فارسی تحلیل شخصیت با دست خط گرافولوژی فارسی با استفاده از درخت تصمیم بررسی شخصیت فرد بر اساس دستنوشته فارسی بررسی خصوصیات فردی بر اساس دستنوشته فارسی گرافولوژی دست نوشته فارسی با…

مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری

مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی بهره وری دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی بهره وری دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی بهره وری فصل…

پروپوزال ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه

پروپوزال ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه پروپوزال ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان پروپوزال ارزیابی عملکرد کارکنان…

پاورپوینت نمایش سری فوریه سیگنال های متناوب

پاورپوینت نمایش سری فوریه سیگنال های متناوب پاورپوینت نمایش سری فوریه سیگنال های متناوب ضرایب سری فوریه سیگنالهای متناوب(پیوسته) قضیه پارسوال خواص سری فوریه شیفت زمانی شیفت فرکانسی معکوس زمانی مزدوج زمانی ضریب زمانی کانولوشن زمانی مقیاس کردن زمانی ضرایب…

فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان

فصل سوم پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان ها فصل سوم مدیریت دانش در سازمان فصل سوم استقرار مدیریت دانش در سازمان فصل سوم پیاده…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت در ابر با امضای دیجیتالی 104

مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت در ابر با امضای دیجیتالی 104 کلمات کلیدی : مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری فصل دوم پایان نامه امنیت در رایانش ابری مبانی نظری و پیشینه تحقیق رایانش ابری مبانی نظری…

تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران و تحلیل جرائم مطبوعاتی

تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران و تحلیل جرائم مطبوعاتی تاریخ مطبوعات در ایران تاریخ سانسور در ایران تحلیل جرائم مطبوعاتی تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران و تحلیل جرائم مطبوعاتی مسئولیت های اجتماعی روزنامه نگار روزنامه نگاری در ایران…

پرسشنامه استاندارد بازاریابی داخلی محسن صیدی 23 سوالی با روایی و پایایی

پرسشنامه استاندارد بازاریابی داخلی محسن صیدی 23 سوالی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه بازاریابی درونی پرسشنامه بازاریابی داخلی دانلود پرسشنامه بازاریابی داخلی دانلود پرسشنامه بازاریابی داخلی پرسشنامه استاندارد بازاریابی داخلی پرسشنامه بازاریابی داخلی محسن صیدی پرسشنامه استاندارد…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات روانی 44 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات روانی 44 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلالات روانی مبانی نظری اختلالات روانی پیشینه تحقیق اختلالات روانی پیشینه داخلی اختلالات روانی پیشینه خارجی اختلالات روانی پیشینه پژوهش اختلالات روانی پیشینه نظری…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *